2012年2月22日 星期三

One Direction-One Thing

準備好要對心愛的那個她/他告白了嗎?






One Thing


I've tried playing it cool
我試著要裝酷
But when I'm looking at you
但當我看著你
I can't ever be brave
我卻無法勇敢
'Cause you make my heart race
因為你讓我的心跳加速

Shot me out of the sky
射中我的天空
You're my kryptonite
你是我的氪星石
You keep making me weak
靠近你讓我軟弱無力
Yeah, frozen and can't breathe
四肢僵硬 且 無法呼吸

Something's gotta give now
有些事現在要放棄
Cause I'm dying just to make you see
真希望你能明白
That I need you here with me now
現在我需要你在我身邊
Cause you've got that one thing
因為你那神奇的魔力

So get out, get out, get out of my head
停止在我腦中作亂
And fall into my arms instead
到我的懷抱裡來
I don't, I don't, don't know what it is
我不要不要,不要知道那是什麼
But I need that one thing
但我需要那神奇的魔力
And you've got that one thing
那屬於你的神奇的魔力

Now I'm climbing the walls
現在我完全卡住了
But you don't notice at all
你卻一點也沒有注意到
That I'm going out of my mind
我已經快要抓狂
All day and all night
整天整夜

Something's gotta give now
有些事現在要放棄
Cause I'm dying just to know your name
我好想知道你的名字
And I need you here with me now
我非常需要你在我身邊
Cause you've got that one thing
因為你那神奇的魔力

So get out, get out, get out of my head
停止在我腦中作亂
And fall into my arms instead
到我的懷抱裡來
I don't, I don't, don't know what it is
我不要不要,不要知道那是什麼
But I need that one thing
但我需要那神奇的魔力

So get out, get out, get out of my head
停止在我腦中作亂
And come on, come into my life
而進來吧進到我的生命裡
I don't, I don't, don't know what it is
我不要不要,不要知道那是什麼
But I need that one thing
但我需要那神奇的魔力
And you've got that one thing
那屬於你的神奇的魔力

You've got that one thing
那屬於你的神奇的魔力

So get out, get out, get out of my head
停止在我腦中作亂
And fall into my arms instead
到我的懷抱裡來

So get out, get out, get out of my head
停止在我腦中作亂
And fall into my arms instead
到我的懷抱裡來
I don't, I don't, don't know what it is
我不要不要,不要知道那是什麼
But I need that one thing
但我需要一件事
So get out, get out, get out of my head
停止在我腦中作亂
And come on, come into my life
道我的生命裡來
I don't, I don't, don't know what it is
我不要不要,不要知道那是什麼
But I need that one thing
但我需要那神奇的魔力
And you've got that one thing
那屬於你的神奇的魔力

沒有留言:

張貼留言